zrywny, niezawodny silnik, wystarczająco mocny do jazdy po mieście i na trasie, osiągi lepsze niż większość aut 14 segmentu B
4,0
Skrzynia biegów
w czasie mrozów trudno wrzucić 2 bieg, po 130 tyś wymiana sprzęgła i usczelniacza półosi
4,0
Układ jezdny
sporting trzęsie jak cholera, nieźle trzyma się na zakrętach zwłaszcza na niskoprofilowych oponach GRa
Komfort
4,0
Widoczność
po 70 tyś wypadły listwy osłaniające szybki boczne, nowe montowane w aso porysowały boczne szybki
3,0
Ergonomia
wygodne fotrele przednie, moja najdłuższa trasa to 1300km z 3 przerwami na siku i dało się jeszcze jechać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
niezłą2
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby dorosłe po złożeniu tylnych foteli śmiało mogą jechać na długie wakacje
3,0
Wyciszenie
przy 120 jest już głóśno, 140-150 hałas męczy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie spoko przy normalnej jeździe 100-120km/h spala około 5,7-6l, w mieście kotłuje ile wlejesz moje max spalanie to zima ponad 10l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
sporing kosztował 33000tyś do za dużo, ja go kupiłem okazyjnie w grudniu 99 r za 26tyś więc dla mnie cena ok (w salonie bez przebiegu)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie psuje się nic, poza alternatorem, tak tak łożyska wymieniałem już 4 razy może jestem przewrażliwiony ale po 60 tyś zatarły się tak że na trasie zgasł silnik a potem nie dało się go uruchomić. Na szczęście kosz łóżysk to 20-30zł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
alternator do dupy, gówniana chłodnica- przerdzewiała po 3,5 roku, opony wytrzymały 110tyś km, linka hamulca ręcznego i rozpieraki do wymiany po każdej zimie.Tłumik wytrzymał 93tyś., amortyzatory tył wymaina po 70 tyś, przód po 95tyś., czasem coś odbija wycieraczkom i nie chca pracować w trybie przerywanym (gdy jest wilgotno)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]