Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Seicento Hatchback 3d

katchor, 19 lat temu
Silnik 1.1 55KM 40kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 96 tys. km
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,08
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Jestem II właścicielem. W sumie samochód dobry dla 2-ch osób na dojeżdżanie do pracy. Przez rok i 3 mies. zrobiłem ponad 40 tys. km na LPG i nie było większych problemów. Łatwo nim zaparkować.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.1 na gazie dobrze sprawuje się w mieście (Warszawa), jednak na trasie przydałoby się więcej mocy (szczególnie przy wyprzedzaniu). Po założeniu gazu nie stracił wiele. Jeżdżę nie więcej niż 110-120 km/h ale roznujałem go do 145 (LPG) i jeszcze by trochę poszedł. Z elastycznością nie narzekam - na miasto wystarczy.
3,0
Skrzynia biegów
Przy 95 tys. musiałem wymienić sprzęgło, bo biegi zaczęły wchodzić jak w traktorze. Ogólnie nie jest źle.
3,0
Układ jezdny
Jak na razie o dziwo wytrzymuje walkę z polskimi drogami. Amortyzatory są jeszcze w miarę dobre.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów, poza jedną rzeczą: pseudolusterkami bocznymi - co za badziew!!!!!
3,0
Ergonomia
Może być.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Beznadzieja.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydałoby się więcej miejsca na nogi dla kierowcy. Z produ miejsca jest wystarczająco, ale z tyło to już rzeźnia.
3,0
Wyciszenie
W miarę cicho przy zamkniętych szybach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę na gazie i oczywiście takiej jazdy nie można porównywać do benzynki. Spalanie ok 7,5 l przy cenie LPG 1,63 PLN (25.04.2005) nie daje powodów do narzekań. Ceny części są ok w porównaniu do innych samochodów, ale za to mam wrażenie, że jak już coś się psuje, to jest to początek dużych wydatków.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena to chyba jego główna zaleta, choć jeśli chodzi o jakość, to wolałbym coś, co ma mniej usterek (jak chyba zresztą wszyscy).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardziej niż drobiazgi psują się poważniejsze rzeczy. Z tych drobnych to przepalone żarówki, diody 3-go światła stopu, skrzypienie z deski rozdzielczej, upierdliwie głośny wentylator.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przekroczeniu 85 tys. km wszystko zaczęło się sypać: wydech (tłumik a później złączka), sprzęgło (koszt z wymianą 540 PLN), linka hamulca ręcznego, skorodowana miska olejowa, oba przednie światła (przepalone 4 żarówki i kostki). Pojawiły się dwa purchle na klapie bagażnika,

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,0
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Seicento Hatchback 3d