Karoseria
: zbiornik paliwa na zgrzewie robi się jak sitko i przepuszcza paliwo.
5,0
Całokształt
biorąc pod uwagę cenę paliw na rynku oraz ich rosnącą tendencje można powiedzieć że auto w sam raz nadaje się na zminimalizowanie kosztów wyjazdów lub dojazdu do pracy
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nawet po takim przebiegu (ponad 300 tys. km) jest nadal żwawy i brak w nim objaw \"starości\" a przecież od początku zagazowany...
4,0
Skrzynia biegów
Bez zgrzytów przy zmianie biegów, chodzi płynnie.
4,0
Układ jezdny
To nie auto sportowe za kilkaset tysięcy zł.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To przecież małe autko...
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Idzie bić rekordy w niskich kosztach przemieszczania się...
4,0
Stosunek jakość/cena
Części dużo na rynku za dobrą cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez problemu pali zimą. auto niezawodne jeśli Ty je nie zawiedziesz pierwszy ( np brak przeglądu, wymiany płynów i filtrów w terminie).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylne hamulce, zastane przednie wycieraczki, korozja tylnej klapy, wycieki paliwa z baku, zamki nie używane korodują, pękający alternator,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]