Silnik
: Przy niskiej masie jest naprawdę dynamiczny i elastyczny, przy tym nie pali za dużo.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: przód wytrzyma 50000-60000 tyłu jeszcze nie ruszałem.
Układ elektryczny
: alternator jest przy przednim prawym kole, uwaga na kałuże
Układ hamulcowy
: po zimie lubi się zacinac ręczny, albo rozpieraki albo linka
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowy 8 zaworowy silnik, nie trzeba go bardzo kręcic żeby szedł, naszczęście nie musi sobie radzic z dużą masą, przez co jest całkiem dynamiczny.
3,0
Skrzynia biegów
Jeżdzę nim od nowości i muszę przyznac z czasem zaczyna chaczyc, ale za te piniądze można to wybaczyc.
4,0
Układ jezdny
Oprócz nadmiernego przechylania na ostrych zakrętach jest ok, o ile dba się zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedynie lusterka zewnętrzne mogłyby byc większe.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, prosto i przejrzyście.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimy nie mam, ale ogrzewanie nawet w największe mrozy dział bardzo szybko i wydajnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealny na dwie osoby, tył trzeba traktowac jako miejce awaryjne lub poprostu bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Mam sportowy wydech i chodzi o to żeby było go słychac, ale pozatym jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pod względem jest idealnie. oczywiście jak na jednostkę benzynową zaprojektowaną w latach 90-tych albo i wcześniej. Miasto 7-7,5 (przy ecodivingu poniżej 6) trasa normalnie tz. do 120-130km/h w granicach 5-5,5, ultra delikatnie zbliża się do 4. Tylko diesel może mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Teraz po 7 latach zaczynają sie psuc drobiazgi ale jest do opanowania niskim kosztem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie zawiódł, nie stanął w trasie, najpoważniejsza rzecz to rozrusznik, ślizgał się ale jeszcze odpalał, więc dojechałem o własnych siłach do serwisu.