Nie jest to auto za niewiadomo ile pieniędzy i wiadomo, że nie jest doskonałe. Jeśli nie zepsuje się coś poważnego to resztę można łatwo ogarnąć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik do tego nadwozia wystarczy. Na trasie trochę brakuje ale to nie jest typowe auto na trasy.
4,0
Skrzynia biegów
Z jedynki na dwójkę czasem lubi zgrzytnąć ale ten typ tak ma ;-) Czasem tez lubi zgrzytnąć wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto tej klasy dobrze - jeśli chodzi o spokojna jazde po bułki do sklepu. Brakuje jednak ABSu, szczególnie da się to odczuć podczas awaryjnego, gwałtownego hamowania.
Za miękkie zawieszenie seryjne!
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko jak na dłoni.
5,0
Ergonomia
Nie ma co narzekać, wszystko pod ręką. W wersji bez poduszki pasażera obszerny schowek/półka. Obsługa nawiewu bez zarzutu a nic innego do obsługiwania tam nie ma :-) Radio za nisko dla osób wysokich oraz za nisko dźwignia zmiany biegów dla wysokich osób.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim egzemplarzu ogrzewanie działało super, klika minut i odmarzała/odparowywała przednia szyba, na odparowanie bocznych trzeba zaczekać dłużej ale ogólnie dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm wzrostu i nie narzekałem na brak miejsca, nawet nad głową (pomimo siedzenia jak taboret w kuchni). Z tyłu nigdy nie jeździłem więc nie wiem - w każdym razie podejrzewam, że nie za wygodnie. Auto raczej dla dwóch osób. Jeśli chce się jeździć w więcej niż dwie osoby nie kupuje się Seicento - proste!
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h głośno, w mieście przyjemne pomruki silnika. No chyba że volume na maksa to wtedy luksus :-D
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto (Kraków, korki, światła) koło 10l/100km, na trasie najmniej mi zjadł 6,5/100km (trasa górska, jedna osoba na pokładzie i trochę sprzętu, jazda raczej szybka i nieoszczędna).
Reasumując: w mieście za dużo pali w trasie w miarę ok.
Nie podaję średniego spalania przy ekonomicznej jeździe ponieważ po prostu nigdy nie jeździłem ekonomicznie ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę, za którą można kupić średniej jakości rower można nabyć całkiem fajny samochód ( o ile się posprawdza i powymienia co trzeba)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Reflektory przednie bardzo delikatne jeśli chodzi o mocowanie odbłyśników. Ponadto rożne rzeczy, np. denerwująca uszczelka okna podwijająca się podczas otwierania i wiele innych drobiazgów potrafiących uprzykrzyć życie, a przynajmniej uprzykrzyć chwile za kółkiem.
Silnik wycieraczki tylnej - to się psuje standardowo w tym aucie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie związane z elektryką: awaria elektrowentylatora chłodnicy oraz czujników elektrowentylatora i kontrolki temp. płynu chłodzącego co w konsekwencji prowadzi do przegrania silnika!