Silnik
: SILNIEK , NIEZAWODNOSC, TANIOSC KUPILBYM GO JESZCZE RAZ ALE JEST TROSZKE ZA MALO BEZPIECZNY. GDYBY TO POPRAWILI TO NA ZAKUPY I PO MIESCIE A I NA TRASE TEZ CZASEM AUTKO WYPASIONE.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator
Układ hamulcowy
: szybko zjada kiepskie klocki a i tarcze seryjne nie sa dobre
4,0
Całokształt
OCENA DOBRA - AUTO BEZAWARYJNE I NAPEWNO LEPSZE OD FRANCUZOW. PROWADZI SIE OK JEDYNA WAZNA WADA JEST SKRAJNIE NIEBEZPIECZNE PRZY WYPADKACH MIALEM NIM 1 I DRAMAT !!!!! JUZ NIE PAMIETAM ILE JECHALEM ALE DOSC SZYBKO I WJECHALEM W CIENIASA MAM WRAZENIE ZE URATOWALA MNIE ZIMA I LOD NA DRODZE BO AUTA ODBILY SIE OD SIEBIE. SKASOWANY SKOS PRAWY JAKIES 30CM NAWET NIEZLE ALE POLECAM WIEKSZE AUTO NA DZISIEJSZE CZAS NP. PUNTO NO I NIE BRAWA ITP. STRASZNIE AWARYJNE
MAM TERAZ 206 I LUDZIE KUR... CHYBA SIE ZABIJE. DNO KIBEL KASZNA 50.000 ZAWIESZENIE DO WYMIANY OBROTY FALUJA CEWKA WYWALILA POMPA WSPOMAGANIA 2000 W ASO TYLKO UZYWKA RATUJE, PRZEWODY WSPOMAGANIA 500 TEZ PEKLY, WSZYSTKO LECIALO NA ALTERNATOR I SIE SPIECIE ZROBILO PRZEPALILO WSZYSTKIE ZAROWKI I WYSWIETLACZ. ZRE PRAD JAK SMOK. NIE MA ZAMIENNIKOW SZMELC NA KOLACH TYLKLO WYGLADA A DO SEJA SIE NIE UMYWA NICZYM. SILNIK 1.4 A SEJEM GO JEDZIESZ 1.1. NAWET NIE WIEM GDZIE JESTES. PRZESTRZEGAM NIE PRZESIADAC SIE Z FIATA NAFRANCUZY DRAMAT. PANIENY SIE DA PODERWAC NA TO ALE DO JAZDY TO CHYBA NA AUTOBAN W TE I SPOWROTEM. AHA I LAKIER ODPADA NA MYJNI - AUTO NIE BITE NOWE Z SALONU W LODZI NA PABIANICKIEJ. DODAM , ZE TO CHYBA JAKAS FORMA WYCIAGANIA KASY A NIE ASO. NA GWARANCJE NAWET NIE PATRZCIE LAKIER ODPADA A POWIEDZIANO MI ZE MUSI GO RDZA ZJESC NA WYLOT TO SIE ZAKWALIFIKUJE:D POTEM POJECHALEM BO RDZA W KOMOZE SILNIKA BRALA LEWE WZMOCNIENIE -- CZEKALEM 2 G I POJECHALEM BO NIE CHCIELI GADAC KUR..... CO ZA LUDZIE ZLODZIEJE CZY CO??????
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik typu FIRE (full integrated robot engine) ale nazwa:D. Jest nie do zajechania i zajebiscie wytrzymaly na extremalna exploatacje. Elastycznosc slaba, powinni zmienic przelozenia skrzyni. Dosc wysoki moment obrotowy sprawia, ze wprawniony w paleniu gumy kierowca stanie deba na swiatlach:D serio serio. Dziwiek silnika i wydechu miodek jak na ta klase. poza tym zla benzyna powoduje szybkie zuzycie swiec zaplonowych. co 15 tys polecam wymieniac. nie sa drogie. Olej polecam półsyntetyk selenia- fabryczny. mozna lac syntetyk ale szkoda kasy i nie ma roznicy. Ogólna ocetna 4 ze wzgledu na szajsowata skrzynie biegow.(przelozenia za dlugie i jakies niezsychronizowane)
3,0
Skrzynia biegów
Na poczatku precyzyjna potem wyrabioa sie galka - szajs plastik, ciegna bardzo dobre , ciche i niepsujace sie. Dopasowania skrzyni oceniam na mizerne w stosunku do silnika. 1 i 2 ok 3, 4 jakby nie było 5 gucio. 5 bieg tutaj powoduje , ze auto mniej pali a nie sciema jak w peugeot np. 206
4,0
Układ jezdny
Oceniam DOBRZE , poniewaz bezawaryjny. Wymiana tulejek wachaczy tylnych po 60.000 amory 80.000 polecam olejowe gazowki lipa. Troche jest wtedy miekki ale da sie przyzwyczaic. :P W miare ciche zawieszenie tak do 30.000 potem wyciszenie spodu podwowzia sie zuzywa i dlatego glosne. ponandto wymiana opon najlepiej od reki:P Debica - nie musze opisywac:D
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac nawet z boku ulice 30cm od bocznej szyby. :D
4,0
Ergonomia
Ne ma schowka na zamek. mogli byc obic drzwi bo ta blacha troche straszy:D
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzanie silnika wolne ale polecam stosowac zasade nie dodawania gazu tylko normalnej jazdy szybciej sie nagrzewa. BANALNE ALE PRAWDA:P
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na sardyneczke spoko. ja waze 110kg :D i nie narzekalem ale w 4 osoby no lipa.
3,0
Wyciszenie
w tej klasie lepszy matiz ale silnik matiza - BEZ KOMENTARZA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie szalejesz to na stacji mila niespodzialnka. Szalejesz tez ale juz w druga strone:)
5,0
Stosunek jakość/cena
OK UTRZCIWE PODEJSCIE NEGOCJACJE W SALONIE I KUPILEM GO Z 19.000 GOLASA METALIC LAKIER SUPER
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm wszystko mozna samemu naprawic to duzy plus. Wymienie usterki, ktore mnie wyszly podczas exploatacji i postaram sie doradzic srodki zaradcze:)
USTERKI:
1.odpadly pokretla ogrzewania. SUPER GLUE i naprzod.
2. buczaca szczeka chamulcowa polecam klocki lukas bo inne sej poptrafi pozerac co 15 tys wiec jakosc i cena ale 50 tys wymiana. szczeki nalezy czyscic nailpiej samemu wd40 i papier scierny w aso zrobili tylko pranie mozgu. -- jak zwykle
3. tuleje ale je i tak trzeba zmienic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko slawetny ALTERNATOR - na allegro 275 zeta z balchy kwasowki. Nie kupowac oryginalnych co 60 tys peka obudowa. Regeneracje odradzam. te same koszty ale sami wiecie. Poza tym nic nic ale to nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]