Jeśli chodzi o awaryjność to mogę śmiało powiedzieć że auto to nie odbiega tak bardzo od średniej . Zakładam jednak że nie wszyscy mieli tyle szczęścia co ja .
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik chodzi bez problemów .Jedyna wada to stukający popychacz (koszt ok.40zł ) niestety wskazane jest wymienić wszystkie 8 szt.
3,0
Skrzynia biegów
czasami zacina się bieg wsteczny . Przy agresywnej jeżdzie trzeba liczyć się z częstrzą wymianą półosi .
3,0
Układ jezdny
W naszych polskich realiach trudno ustrzec się od częstych napraw zawieszenia . Co 40-60 tyś. wymiana tulei gumowych w tylnych wachaczach .
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe auto jest nawet bardzo dobrze .
4,0
Wyciszenie
Całkiem dobre . Silnika tak bardzo nie słychać , za to słychać nierówności nawierzchni .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na takie małe auto - przeciętnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli chcesz pokazać się przed znajomymi w żadnym razie nie kupuj seicento .Może w nim nie będziesz wyglądał jak mafiozo ale jeśli weżmiesz pod uwagę jego cenę , koszt eksploatacji a po zatym bardzo zadawalającą jakość to to auto okaże się zdecydowanie najlepszym wyborem .
Nie bez znaczenia jest też bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne i dostępność części . Na zachodzie te auta
są stosunkowo drogie , dlatego sądzę że i u nas nadejdzie moment kiedy zaczniemy bardziej doceniać rodzime auta . Kupujcie bo tak wiecznie nie będzie .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pourywane ograniczniki drzwi i denerwujące pasy przy przednich fotelach (nie chowają się ) Linka ręcznego do wymiany średnio co 2 lata. Nie stwierdzłem więcej usterek (nie licząc
tumika i klocków hamólcowych .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]