Autko jeśli zawiedzie ,szybko można mu przebaczyć bo jest tani w obsłudzea to dzisiaj cieszy.Najważniejsze nie rdzewieje!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na fiata nie wymagajmy za wiele,przyśpiesza tak, że nie zostaniemy z tyłu,jest zwinny daje sobie radę,gorzej na trasie,lepiej jechać stałą prędkością,pracuje równo
4,0
Skrzynia biegów
Mnie nie zawiodła
3,0
Układ jezdny
Gdyby ktoś z was jeździł wcześniej CC 700 a teraz SC to powie auto na rajdy,brakprzechyłów.Krótkie, wiadomo że nie będzie wygodnie amortyzowało.Do omijania dziur idealne.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra,nic nie przeszkadza.
2,0
Ergonomia
Niewygodne fotele,jazda na długiej trasie do momentu uznania tego za"nieporozumienie" w tym samochodzie i przyzwyczajenia się jest olbrzymim problemem.Dostępność do radia równiez wymaga nachylania się.Mierzę 176 cm.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekam chyba że coś wysiądzie ale to później
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Seicento na 2 przestrzeni ma sporo szcególnie nad głową,przy wrzucaniu 5-go biegu możemy trącać kolano pasażera,szcególnie jeśli jest nim mężczyzna ponieważ będzie siedział szeroko.Z tyłu nad głową też nie brakuje miejsca,kolana będą ocierały czubkami o oparcie.Bagażnik jast przygotowany na duży plecak i buty,resztę jakoś nieestetycznie upchniemy.
3,0
Wyciszenie
Jeżdże na długich trasach jego prędkość do zniesienia to 110 km/h.Można tak jechać 300 km i jest dobrze.Przy 120 km/h lepiej z radiem i też jest fajnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny, jestem zadowolony.Zimą max 6,5 l.Min.4,7 l. na trasie przy średniej prędkości 110.W zimie na tej samej trasie i predkości spalił 5,3 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem samochód jako nowy i dziś nowego fiata już nie polecam ponieważ wartośc spada zaskakująco szybko.Teraz żal mi go sprzedawać.Pachnie nowością a kosztuje jak zurzyty
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu zaczyna się problem.
-zapiekają się hamulce przód
-70 tys-wymiana paska klinowego
-66 tys- wymiana tarcz hamulcowych
-trzeba kontrolować ręczny, lubi się zapiekać
Kto kontroluje tego nic nie zaskoczy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- 75 tys-wymiana popychaczy, auto szczególnie w zimie paliło na 2 cylindry po rozgrzaniu jakieś 10 min.był ok!
-75 tys-wymiana termostatu autko przestało mi grzać w zimie.
-50 tys-awaria czujnika temp, bezpiecznik, spalony wentylator czyli reakcja łańuchowa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]