mizerne, nieambitne, niekonkurencyjne autko, które potrafi przyjemnie sie prowadzić , ale do poważnej eksploatacji nie w celu robienia zakupów sie nie nadaje
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik zdecydowanie mizerny - nie spodziewałem sie co prawda hulanki z niespełna jednego litra, ale jest badziewie. Cichy, ale kompletnie nieelastyczny, w górach koszmarny
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza przyjemnie, ale nic z tego nie wynika. Silnik najzwyczajniej w świecie nie radzi sobie z nimi, poza tym różnica między 4. i 5. biegiem jest zbyt duża, na duża, wiec ani redukcja nie pomaga podczas wyprzedzania, ani maksymalna prędkosć nie poprawia sie
3,0
Układ jezdny
auto przyczepność ma wręcz symboliczną. w zimie jest baardzo niebezpieczne. Zawieszenie jest twarde, jedzie sie wiec jak na kocie. Pochwala należy sie jednak bardzo skutecznym i przyjemnym hamulcom
Komfort
4,0
Widoczność
przód i boki - super. tył ? tak sobie. kwestia przyzwyczajenia. w vanach sądzę, ze jest cienko, chociaż wiadomo, jak auto jest długie.
3,0
Ergonomia
ergonomia ? w sejgonie to nieodpowiednie słowo :) tu po prostu nic nie ma ;) owszem. wycieraczki i światła włacza się w dobrym miejscu, ale brak zegarka, schowka i innych jest porażający. Całosć kładzie fakt, ze bagaŻnik ( uwaga kierowcy :) ) otwiera sie kluczykiem, bezpośrednio. Klęska. .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmuchawa jest mocna, auto nie grzeje sie jakos szczególnie, szyby są pionowe, momentalnie po otworzeniu samochodu temperatura spada do znosnego poziomu. Ogrzewanie też w porządku
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
huhuuuu . . Jeśli z przodu siadą dwie duze osoby i podróżują w komfortowych ( w miarę ) warunkach - z tyłu jest miejsce na gazete Wyborczą, nic poza tym . . to wiele wyjaśnia:)
3,0
Wyciszenie
nic nie trzeszczy , nie zgrzyta, nie piszczy i nie rzęzi . Wyciszenie jednak jest takie sobie. Silnik- owszem, nie słychać, a momentami szkoda, tym bardziej, ze brak obrotomierza( w ogóle brak wielu rzeczy ). Dokładnie jednak słychać pracę każdego z kół i szum od 80 < jest wręcz skandaliczny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podczas spokojnej jazdy spalanie jest znośne, gdy się go " ciśnie" de facto wiele lepiej nie jeździ, a spalić potrafi tyle, co pełnometrażowe auto.
Nie liczę spalania, bo to bez sensu, szkoda, ze trzeba cos wpisać - przecież ludize wypisują brednie. staram sie tego unikać.
2,0
Stosunek jakość/cena
całkowita klęska. by nie reklamować innych firm dodam, ze w podobnej, zbliżonej cenie można wciaz kupić napradę dobre, bezpieczne, komfortowe, ekonomiczne, ciekawe ŁADNE auto. Seicento to jeździdełko, nie samochód
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to stosunkowo młode auto.
nic się nie dzieje, jeszcze, chociaż zaczyna denerwować słabej jakosci plastik wewnatrz pojazdu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nic. Zuważyłem jednak, ze zawieszenie powoli trzeba będzie wymieniac. Drogi u nas kiepskie, a cenie bezpieczenstwo. 40tys km to naprawde badziewny rezultat, jak na wymianę amortyzatorów. .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]