Sej - sej jest tanim autem w zakupie i w utrzymaniu jednak nie można od niego za wiele oczekiwać. Przyspieszenie tragedia, nie jestem żadnym młodym gniewnym który chce palić gumy na każdych światłach ale naprawdę czasami człowiek się może wkurzyć wlokąc się za jakaś zawalidrogą nie będąc w stanie jej wyprzedzić. Samochód dobry na początek ale jak się trochę pojeździ to chce się kupić coś większego i mocniejszego.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przyspieszenie słabe, można próbować wyprzedzać rowerzystę lub traktor.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami problemy ze wstecznym i 1.
3,0
Układ jezdny
Nie jest to samochód stworzony na rajdy, raczej na krótkie przejażdżki.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać bardzo dobrze we wszystkich kierunkach
4,0
Ergonomia
Nie mam uwag, wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu tak sobie, z tyłu no comments, choć w wersji hardcore i 5 osób można wieźć tyle, że strasznie ciasno się robi.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach powyżej 80 robi się głośno, trudno się rozmawia i radio trzeba pogłośnić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam lpg pali tak z 7,5 litra gazu średnio. Głównie jeżdżę na 10 kilometrowych odcinkach prostej drogi do pracy i z powrotem. Ceny części niskie nawet bardzo w porównaniu do innych nowszych samochodów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok wolę 8 letniego sprawdzonego sej seja od 15 letniego vw golfa z przebiegiem 300 tys. z niepewnym życiorysem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działa wycieraczka z tyłu, wcześniej poszła linka z ręcznego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bak się rozciekł trzeba było wymienić na nowy koszt 280 zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]