Silnik mało elastyczny zdecydowanie trzeba redukować do 3 i cisnąć, mała moc do wagi auta.
3,0
Skrzynia biegów
Kłopoty z wbiciem pierwszego biegu i wstecznego
3,0
Układ jezdny
Na łukach szoruje klamkami o asfalt
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność zdecydowanie dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre nawiewy, szybkie odparowywanie szyb i nagrzewanie autka
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Podróż we dwoje przy max odsunietych fotelach do tyłu to rewelacja ale we czwórkę to juz tragedia
2,0
Wyciszenie
Dobre do prędkości 80 km
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy lekkiej nodze koszty paliwa są ok, również koszty napraw z racji niskich cen części da się przeżyć
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste zapiekanie klocków hamulcowych i piszczenie, co cztery miesiące zmiana żarówek H4
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana sprzęgła co sprawiło, że teraz łożysko oporowe jest słyszalne na biegu jałowym 400zł, wymiana końcówki tłumika 150zł, wymian plastikowego trójkąta przy dźwigni zmiany biegów co skutkowało brakiem możliwości wbicia wstecznego i piątki 70zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW
[l/100km]