Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Seicento Hatchback 3d

Palmall, 17 lat temu
Silnik 0.9 39KM 29kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Fiat Seicento Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
1,46
61% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Co mnie zaskoczyło pozytywnie nic. Jest to kompletny niewypał.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Alternator
Przeniesienie napędu : Wycieki oleju
Układ hamulcowy : Blokujące sie hamulce
1,0
Całokształt
Gdy po roku użytkowania zablokowały mi sie hamulce i zeby nie stać w nocy w lesie jadąc spałiłem tarcze. Serwis powiedzał że hamulce są w porządku i że to moja wina. Ledwo wykłociłem sie na gwarancji o wymianę uszczelniaczy przy przegóbach.Po czterech latach wyrobił sie kluczyk a na klapie z tyłu wylazł burchel rdzy. W tym czsie padło ogrzewanie które zresztą znowu nie działa jak powinno.Przegrzał sie silnik bo zatarł sie silnik wentylatora chłodnicy, wtedy w warszawie przegrzałem silnik.Serwis wymienił na gwarancji wentylator. Ale znowu sie zatarł. W tym samochodzie można wymieniać tylko same minusy. I to nie wszystkie awarie które wystąpiły na przełomie pieciu lat.
Wrażenia
1,0
Silnik
Mam to coś od nowości.Nawet gdy miał 2000km przerywał i szrpał gdy silnik był zimny.
1,0
Skrzynia biegów
Od początku biegi wchodziły ciężko. Wsteczny trzeba było kilka razy wrzucać żeby zaskoczył. Masakra
1,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest chyba zamontowany z traktora.Same wady.Od początku coś łomotało a genialny serwis twierdził że to normalne.Teraz jak mam 80tyskm trzeba robić na maksa radio żeby nie zgłupieć od łomotu jaki wydostaje sie z zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
To chyba najlepszy plus tego złomu.
1,0
Ergonomia
Żeby pokonać całą polskę trzeba co godzinę było sie zatrzymywać i prostować plecy ze względu na rewelacyjnie wygodne fotele.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeszcze na początku jakoś grzał.Ale teraz zakres regulacji pozostały dwa albo zimno albo gorąco.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
powiem tak tylko maluch był ciaśniejszy.
1,0
Wyciszenie
Silnik nie dość że wyję i nie jedzie to jeszcze coś w nim dzwoni.Katastrofa. Po 80tyskm nie dość że bierze olej to jeszcze znika płyn chłodniczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I za to mogę przyznać kolejny plus.Bo na gazie jest całkiem oszczędny.Dwa lata temu jak wyliczyłem to pokonanie stu kilometrów na gazie wychodziło 15zł. A gaz działał dobrze przez dwa lata aż sie popsuł.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze jakie za niego zapłaciłem za nowego i ile straciłem na ratach oraz ile w niego już włożyłem pieniedzy, pewnie teraz jeździłbym autem dwa lata starszym i nic do niego nie dokładał. nigdy więcej nie kupię fiata.Nawet gdybym dostał go za darmo to bym go od razu sprzedał.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten samochód powinien być wpisany do księgi rekordów ginesa za jego zawodność. I straszne jest to że znam ludzi którzy męczą sie z tym czymś tak jak ja. Ale może już niedługo
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdybym chciał wymieniać w nim wszystkie usterki to zabrakło by tu na nie miejsca. Mój apel ludzie nie kupujcie tego auta za nic na świecie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 0.9 39KM 29kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Seicento Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
6,7
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Seicento Hatchback 3d