rlencz - to mój 24 samochód - jeździłem w blisko 30 krajach,
17 lat temu
Silnik 1.9 Multijet 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg:
3 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,46
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
miałem wpłaconą zaliczkę na toyote rav 4 (130 km)- jednak kupiłem sedici po kilku jazdach próbnych - osiągi takie same - 45 tys złotych w mojej kieszeni - nie mówiąc o tym, że dużo ładniejsze auto, pochodzenie też japońskie (suzuki sx4) montowane w tej samej fabryce -tylko, że z najlepszym silnikiem diesla 1,9 (120km) jakiego suzuki nie ma i dlatego zrobiono taką spółkę
Wrażenia
5,0
Silnik
naprawdę świetny diesla silnik (używa go też saab) w mieście obecnie pali 8,2 l
bdobrze przyśpiesza, jeździłem po leśnych zaśnieżonych drogach , najmniejszej zadyszki
4,0
Skrzynia biegów
czuje się japońską inżynierie - biegi lepiej wchodzą niż w moim audi 4 z 2003, dobry synchron z silnikiem - fajne przełożenia również na autostradzie
5,0
Układ jezdny
to było zaskoczenie w czasie jazdy próbnej - jak dobre gt - nie mówiąc o lekkim terenie
Komfort
4,0
Widoczność
trochę przeszkadzają przednie słupki, ale w mieście jesteśmy wyżej
4,0
Ergonomia
nic nie zauważyłem co by mi przeszkadzało
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
lepiej niż w audi 4
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
żona mnie wozi - siedzę rozparty
4,0
Wyciszenie
na autostradzie powyżej 150 km/h odczuwa się szum powiertrza, ale w takim razie należy kupić mazdę rx 8
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,2 w mieście - na trasie ok 7 inżynieria japońska ale ceny serwisu jak u fiata - więc nie źle
4,0
Stosunek jakość/cena
jeszcze raz rav 4 - około 120 tys zł
sedici - 75 tys zł
Fiat daje upusty -nawet do 12,5 %, spróbujcie zapytać o coś takiego w toyocie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Multijet 120KM 88kW
[l/100km]