Przeniesienie napędu
: W zimie i w błocie radzi sobie zaskakująco dobrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Nie wiem... Może te wibracje, rdza na poswoziu...
4,0
Całokształt
Całkiem przyzwoity sprzęt, regularnie użytkowany w terenie (opony wyższe od fabrycznych 195r70\15 A\T, moc silnika podniesiona do 150KM, osłona po silnikiem) zaskakująco dobrze radzi sobie nawet w średnio ciężkim terenie, nie jest awaryjny, do tej pory padł egr, pękł wężyk od nagrzewnicy, zatarł się krzyżak wału nap. I alternator ale to przez ciągłe podtapianie go w wodzie i błocie. Do tego trochę rdzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najlepszych silników diesla
3,0
Skrzynia biegów
6 biegów choć 1-ka tylko w teren
5,0
Układ jezdny
Ok choć jakaś blokada by się przydała, zawieszeni dobre po 160 tyś wymieniony prawy wahacz. Dość twardy dobrze sietrzymie na drodze ( zakręt idiotów w Bielsku robię tak około 110km/h i czuje ze można by szybciej ale nie jestem idiotą)
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest ideałem ale to mały samochodzik wiec se radze
4,0
Ergonomia
Spoko choć fotele mogły by być wygodniejsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok klimatronik robi swoje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być troszkę w więcej miejsca
2,0
Wyciszenie
To jest traktor a nie osobowka do tego dość kiepskie nagłośnienie więc czasami nawet muzy nie słychać...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest najgorzej
4,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy w zakupie i utrzymaniu od rav4 ale droższy od podobnego osobowego np. Punta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinający sie centralny, słaby ręczny, duże drgania silnika (słabe poduszki)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Egr, krzyżak wału nap., alternator
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Multijet 120KM 88kW
[l/100km]