Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów i jej precyzja
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto, moim zdaniem idealne na polskie warunki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo zwawy i elastyczny silnik, doskonale sprawujacy sie w miesci jak i na trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Majstersztyk, po 1. swietnie dobrane przelozenia, po 2. precyzja zmiany biegów wysmienita, krotki i sztywny skok lewarka rodem z samochodów rajdowych
4,0
Układ jezdny
Bardzo mile zaskoczenie...mimo wysokiego przeswitu auto prowadzi sie jak sportowa osobówka, zadnych wychyłów pewny układ kierowniczy
Komfort
3,0
Widoczność
Dosc słaby puntk auta, bo widoczność w kazdą strone jest ograniczona
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez zbędnego przepychu...Obsługa intuicyjna, chociaz przełączniki sterowania szyb są zbyt cofnietę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie bez zarzutu, dosc szybko się nagrzewa, wydajność dmuchawy bez zarzutu. W lecie juz jest troszke gorzej, bo układ klimatyzacji wymaga częstego napełniania. Jak jest pełny chłodzenie niczym w zamrażarce.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoją klasę jest ok. Miejsca z przodu auta wystarczająco dużo, z tyłu nie ma dramatu
3,0
Wyciszenie
Niestety słaby punkt. Co prawda szumów powietrza nie słychac, ale zdecydowanie źle jest wyciszona grodź czołowa przec co słychać silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie, w miescie przy umiarkowanej jezdzie ok 8l, na trasie spokojnie mozna uzyskac wynik 6,5l. Przeglody i cześci nie mają zbyt wygurowanej ceny nawet w ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Multijet 120KM 88kW
[l/100km]