Przeniesienie napędu
: możliwość jazdy pojazdem z napędem 4x4
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośny silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
samochód dobrze trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
duża szyba z przodu i podwyższone zawieszenie dają lepszą widoczność co dzieje się przed kierowcą
5,0
Ergonomia
wszysto co trzeba jest pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód nawet przy ujemnej temperaturze już po 2 km przełącza się na gaz LPG
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń pasażerska wygodna za to mało miejsca z bagazniku bo zaledwie 270 l
3,0
Wyciszenie
samochód dosyć głośny na wyższych obrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duży pobór paliwa lecz przy LPG można wytrzymać
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód za niecałe 50 tyś zł. Niech mi ktoś wskaże samochód ze te pieniądze z napędem 4x4
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy tak małym przebiegu jak 6 tyś km trudno oceniać. W moim pojeździe przy przebiegu 5 tyś km zaczęło coś skrzypieć w zawieszeniu. W serwisie wymienio mi końcówki drążka stabilizującego i dalej skrzypi. W serwisie bez problemów zgodzili się dalej szukac usterki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy tak małym przebiegu jak 6 tyś km trudno oceniać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 107KM 79kW
[l/100km]