Silnik
: Niejeden właściciel Focusa czy Octavi zdziwił się oglądając tył sedici na skrzyżowaniu.
4,0
Całokształt
Bardzo fajne autko. Przyzwoite przyspieszenie (10,5s do setki), ciekawa włoska stylistyka, niezła cena (już od 49 tys.), bogate wyposażenie (4 poduchy, klima, abs, ebd, cd + 8 głosników, elektryczne szyby i lusterka - już w podstawowej wersji).
Wrażenia
4,0
Silnik
Nikt nie nazwie nas zawalidrogą, wystarczy depnąć aby nasz fiacik rozpedził się do setki w 10,5s. Silnik 107 koni w autku o masie 1100kg to niezłe połączenie. Suzuki ten sam silnik montuje w Grand Vitarach - cięższych o pół tony.
3,0
Skrzynia biegów
Mimo precyzji biegi wchodzą z oporem, tutaj można mieć zastrzeżenia.
5,0
Układ jezdny
Idzie jak po sznurku.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą daję dobrą widoczność - bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę grzeje, a w lato chłodzi ... i o to chodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samaochód mimo niewielkich rozmiarów zapewnia przyzwoite warunki podróżowania.
3,0
Wyciszenie
Do 120 km/h spoko, potem robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 1.6 normalka - w mieście 9,5l a w trasie 7l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niecałe 50 tys. dostajemy bardzo fajne, nietuzinkowe autko z konkretnym silnikiem (107 koni) i przyzwoitym wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 107KM 79kW
[l/100km]