Zawieszenie
: zawieszenie przód wytrzymuje ok 15 000 km
Przeniesienie napędu
: sprzęgło i sterowanie hydrauliczne 90 000 km
Układ elektryczny
: sterowanie zamkiem centralnym - zawsze niesprawne
2,0
Całokształt
ceny części w serwisie zwalają z nóg np. przekładnia kierownicza 3200 zł !!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
90000 km i zniszczone łożysko oporowe sprzęgła orza jego hydraulika
1,0
Układ jezdny
90 000 km i 3 razy wymieniane wahacze przód, raz stabilizator - i dalej się wszystko tłucze.
Przekładnia kierownicza rozciekła się po 90000 km
Komfort
4,0
Widoczność
2 razy wymieniane szyby boczne, przecieki - chociaż mniejsze wciąż się pojawiają
3,0
Ergonomia
wciąż niesprawne sterowanie zamkiem centralnym - 3 naprawy
poszycie fotela kierowcy już do wymniany, plastiki w kabinie są fatalnej jakości - właściwie same się łamią i odpadają.
Klamki zewnętrzne nie są odporne na niskie temperatury - łamią się na mrozie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 90KM 66kW
[l/100km]