Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Scudo II Kombi Długi

qbson, 5 lat temu
Silnik 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 316 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Scudo II Kombi Długi 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,43
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bezawaryjność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Czujniki parkowania i inne drobnostki
5,0
Całokształt
Jak zawsze bezawaryjnie z HDi. To już moje drugie auto z PSA i jestem mega zadowolony. Oczywiście mam znaczek Fiata zamiast francuskiego, ale to ich konstrukcja. Ważne dla mnie było, aby auto było z salonu PL, z niekłamanym przebiegiem. I taki znalazłem: 220 tys na liczniku, posredni wariant mocy 136KM. Po 2 latach mam 316 tys, auto na bieżąco serwisowane, a nawet odrobinę na wyrost. Nigdy mnie nie zawiodło. Turbo cacy. Wtryski też. Prowadzę dziennik kosztów: spalanie o 0,76L większe niż pokazuje komputer - w granicy 8L/100km (nie pałuję auta). Przez ostatnie 2 lata koszty auta wyniosły (uśredniając na miesiąc): części zamienne 82 zł / miesięcznie, części eksploatacyjne 340 zł / miesięcznie.
Wrażenia
5,0
Silnik
2 lata: 92 000 km (z 224tys na 316tys). Przeglądy, ewentualne naprawy robione na czas lub nawet na zapas. Silnik igła, spalanie 8L/100. Jeździ i nic się nie dzieje. Auto kupiłem pewne tj Salon PL z historią serwisu. Znajomi mają oblatane i po 400-500 tys i dalej ten silnik śmiga.
2,0
Skrzynia biegów
Trwała, ale precyzja jak w Ikarusach. Typowa skrzynia PSA z tego okresu. Miałem podobną w Xsara Picasso - trzeba się przyzwyczaić. Plus to trwałość.
4,0
Układ jezdny
Duży VAN na 9 osób, więc nie oczekujemy prowadzenia jak po szynach. Ale jest ok! Jeśli jeździmy przepisowo, tak jak znaki pokazują to auto niczym nas nie zaskoczy.
3,0
Karoseria
Progi wcina ruda i to każdy egzemplarz bez wyjątku: Scudo, Jumpy i Experta.
Komfort
5,0
Widoczność
Wersja Panorama, czyli full osobówka, pełne przeszklenie - widać wszystko ja na dłoni, wszędzie.
5,0
Ergonomia
Dużo schowków, cupholderów pod ręka, podłokietniki, pełna regulacja foteli - wygodnie, nawet bardzo! Trasy po 1000km to przyjemność.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Seryjna dogrzewnica zapewnia w zimie pełne nagrzanie auta po około 2km!!! Klima za to bardzo wydajna, na tyle, że pasażerowie zamykają nawiewy w lecie w przestrzeni pasażerskiej i tu warto wspomnieć: 4 nawiewy są w szoferce + 2x nogi, a pasażerka 6x sufit + 3x nogi, bagażnik 1x klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w opór jest wszędzie: 1, 2 i 3 rząd siedzeń.
3,0
Wyciszenie
Tu kiepsko - bywa głośno od około 100 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części i duża trwałość.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Scudo II Kombi Długi