Ocena kierowcy - Fiat Scudo II Furgon Przeszklony Długi
a.pleszko@wp.pl,
11 lat temu
Silnik 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
155 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,54
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Miałem do wyboru drogiego WV co nie było na moją kieszeń Traficka ... brak podwójnych rozsuwanych drzwi i nie mam możliwości wypinania bocznych foteli co mnie najbardziej interesowało... w 2012 roku kupiłem 2007 rok za 40 tys. ... jak dla mnie rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
136 KM dynamiczny, mocny, żadnych szarpań, elastyczny. Podstawa to biegi do góry 2 tys w dół jak zejdzie poniżej 1,5 tys obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Bez najmniejszych problemów. Bardzo elastyczna, przy 115tys padła dwumasa (1200 + 500 wymiana) co od razu dało się wyczuć... wyeliminowało to kosztowniejszą naprawę - docisk i sprzęgło całe ...wada fabryczna???
4,0
Układ jezdny
jak na nasze drogi pokusiłbym się o rozwiązanie zawieszenia z VW.. z tyłu miałem pneumat - padł po 90 tys wsadziłem sprężyny od towarowego peugeota i rewelka.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacyjna pozycja za kierownicą co wpływa na 100% widoczność ( wersja Panorama ) Brak problemów z parkowaniem itd...
5,0
Ergonomia
Auto mam rok przejechałem 90 tys... Jak dla mnie bardzo duży plus !
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi chłodzenie latem - bardzo dobrze. Jeśli chodzi o ogrzewanie to ostatni rząd siedzeń przymarza od dołu. Powinni lepiej rozwiązać ogrzewanie od strony podłogi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Minus dla nieprzesuwanych foteli, minus dla braku możliwości odwracania foteli (tak jak w Galaxy) Plus taki że po wypięciu prawych foteli można przewozić i ludzi i towar nawet bardzo długi. Nieprzesuwane fotele powodują zmniejszenie przestrzeni na bagaż co przy 8 osobach... no i na koniec chociaż środkowe fotele powinny się rozkładać całkiem do tyłu - zwiększyło to by powierzchnie spania...
3,0
Wyciszenie
Tu sprawa wygląda faktycznie przeciętnie... VW mają tu przewagę zdecydowanie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2 tony + niecałe 900 kg obciążenia 8/8,5 litra na 100 to bardzo dobry wynik... oczywiście w zależności od stylu jazdy kierowcy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
źle spasowana tylna klapa...stuka puka, trzeszczące elementy w bocznych drzwiach, wymiana klocków co około 50 tys, w ekspresowym tempie zżera płyn do spryskiwaczy... w rozsuwanych drzwiach często trzeba smarować rolki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasa ale podejrzewam wadę fabryczną ... jak dla mnie za 40 tys PLN nie kupiłbym nic lepszego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet Power 136KM 100kW
[l/100km]