Gdyby nie zużycie paliwa, ubezpieczenia itp to byłoby super. Samochód b.dobrze znosi próbę czasu. Części i robocizna nie są drogie. Dynamika jazdy wynagradza zużycie paliwa. Nie jednego jeszcze zadziwi to co potrafi ten mój ukochany grat.
Mam nadzieję, że pojeżdżę nim jeszcze parę lat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest najciszej, ale 2 wałki i 105 KM robi swoje - bardzo elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Czasami jedynka i wsteczny nie chcą wejść, ale 1 i 2 są piorunujące, a całość b.elastyczna
3,0
Układ jezdny
Nie jest przystosowany do polskich dróg i do tego silnika powoli zaczyna się sypać
Komfort
4,0
Widoczność
Skromne lusterka, poza tym bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
Na desce jest wszystko! Dzielona kanapa, regulacja foteli i kierownicy, pasy z tyłu, punktowe oświetlenie kabiny i wiele innych drobiazgów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko grzeje lub dmucha przaktycznie w dowolnym kierunku ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jakby się przyglądnąć to ta rajdówka nie jest wcale mała, może trochę mniej pakowna od Golfa II. Mam 186cm wrostu, a miejsca jeszcze sporo ...
3,0
Wyciszenie
Usunąłem część gąbki od strony silnika (trochę przygniła)... Nie jest najciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu mamy problem: miasto 12-13l, trasa 9-10l. Ceny są ok. Dużo tanich części (wiele zamienników)
4,0
Stosunek jakość/cena
Trudno powiedzieć, nie jest to nowe auto ale ceny niewygórowane ...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się się ma coś zepsuć to długo wcześniej zaczyna się odzywać ... tylko rdza żre po cichu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zasadzie nie miałem żadnych nagłych (niezapowiedzianych) usterek - odpukać!