Samochód praktyczny, tani w utrzymaniu (do czasu.. :)
Niewiele mniej miejsca niż w Doblo, za to wymiarami maluszek.
Gdyby nadal produkowali tę wersję, to zamiast remontu brałbym nowego bez zastanowienia !
Wrażenia
5,0
Silnik
Za wrażenia z pracy silnika 5 gwiazdek. Mały, ale wariat. 95 kucyków doskonale radzi sobie z tym samochodem.
4,0
Skrzynia biegów
Lewarek chodzi luźno już od około 80 tkm. Podobno kwestia linek, ale jak dla mnie raczej wyrobionego wybieraka lewarka.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rozrząd za grosze, oleju też niewiele wchodzi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo drobiazgów. Zamek kanapy tylnej nie zatrzaskiwał, schowek przedni po wymianie filtra kabinowego już nigdy nie został ustawiony tak ładnie jak fabrycznie.. Trudny dostęp do podświetlenia nawiewów - 2 godziny pracy żeby wymienić głupie lampki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
196 tysięcy km i panewka na czwartej korbie powiedziała "pa pa". Choć dzielny samochód, bo jeździł na szklance oleju.
Przy sekcji zwłok wyszło, że na trzecim tłoku pierścień zgarniający był zapieczony. Możliwe, że przez to zjadał olej w ilościach niesamowitych.
Ale wszedł nowy silnik i wszystko wróciło do normy - znów śmiga :))
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Multijet 16v 95KM 70kW
[l/100km]