Auto zarejestrowane 02.2014, kupione z z przebiegiem 7 200 km na gwarancji 03.2015. Całokształt auta wymyka się jednoznacznej opinii. Pakowny, użytkowy, wysoko osadzone siedzisko kierowcy, duża szyba i słaby silnik, do którego da się jednak przyzwyczaić. Cena do jakości, czyli 33 900 za bogatą wersję - jedynie brak tempomatu i muti kierownicy - silne 5+
Wrażenia
3,0
Silnik
Idealny na miasto, ale raczej dla spokojnego, doświadczonego kierowcy, spalanie w dużym mieście - 8,5 - 8,8 w korkach. Mało wydajna i głośna klimatyzacja. W trasę również się sprawdza z prędkością 110 km/h, ale 130 też spokojnie można jechać tylko wtedy mamy spalanie mocno zawyżone. Wyprzedzanie tylko z rozbiegu. Silnik peugeota mały, ale prosty i sprawdzony od lat. Kultura pracy taka sobie, ze względu na stosunkowo głośny tłumik.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, wsteczny czasem ciężej wejdzie, ale to nie problem, kwestia wyczucia.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze, samochód ma dużą ładowność, mocne zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na takie auto, to rewelacja, jako kierowca naprawdę masz mnóstwo miejsca i dużą szybę czołową.
5,0
Ergonomia
wszystko ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok, tylko klimatyzacja słabo wydajna i głośna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najlepszy w swojej klasie, po wyjęciu tylnej kanapy miejsca jak w małej ciężarówce, rozwiązanie idealne, jak potrzebujemy coś przetransportować. Drzwi rozsuwane z obu stron - super rozwiązanie.
Przód lepiej niż na klasę taniego autka, z tyłu miejsce jest, tylko fotele niewygodne, także tył dla dzieci.
3,0
Wyciszenie
Przeciętnie, duża szyba to i opór, ale z tyłu słychać szum, może na 15 -tkach felgach jest ciszej. Do 110 jest ok, powyżej trzeba się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 22 tysiące: zaraz po kupnie na aktualizacje oprogramowania, potem wymiana uszczelki drzwi. I raz przegląd, lepiej aso omijać, bo ceny robocizny biorą z kosmosu. Poza tym ceny części są tanie, samochód bezawaryjny, solidny, chociaż dominują w nim plastiki i one troszkę trzeszczą na wybojach. Plusem jest prostota rodem z lat 90 ,brak turbin, dwumas, rozbudowanej elektroniki, łatwy dostęp do osprzętu itd.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie opłaca się kupić nowego za 49 900, ale półtoraroczny za 33 900 z malutkim przebiegiem jak najbardziej, tylko ciężko taki trafić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Aktualizacja oprogramowania, uszczelka drzwi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 73KM 54kW
[l/100km]