Ocena kierowcy - Fiat Punto Punto Evo Hatchback 5d
faziruda,
2 lata temu
Silnik 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 75KM 55kW
Rok produkcji 2011
Przebieg:
95 tys. km
Okres użytkowania:
ponad 6 lat
5,00
25% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Bezawaryjny i mało pali
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Szybko padające oryginalne amortyzatory magneti mareli powinny wytrzymać trochę dłużej widać jakość kiepska .
5,0
Całokształt
Posiadam ten samochód od nowości i mile jestem zaskoczony . Spalanie przy normalnej jeździe w granicach 4,7 L . Od nowości nie było z nim żadnych poważniejszych problemów . Jedynie przy 80000 km siadły amortyzatory z tyłu więc wymieniłem wszystkie na kayaba , przy 60000 końcówki drążka kierowniczego wymieniłem na TRW . Oleje i filtry standardowo co rok nawet jak nie ma kilometrów przejechanych . Hamulce żyleta pierwszy raz spotykam się z samochodem z tak mocnymi hamulcami . Blacha ocynk nie ma mowy o rdzy .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik może nie ma ładnej pracy ale cieszy bezawaryjnością i spalaniem
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze , nie jest to może mistrzostwo świata bo widziałem lepsze ale ta wystarczy
5,0
Układ jezdny
Sztywny dobrze trzyma się drogi oczywiście z dobrymi oponami
5,0
Karoseria
Ocynk nie ma mowy o rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
Dostateczna może być choć są auta tej klasy co mają lepszą widoczność
5,0
Ergonomia
Na wystarczającym poziomie w tej klasie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują więc może być , klima chłodzi aż za mocno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla osób do 175 cm . Jeżeli ktoś jest wyższy niż 180 to może być problem
5,0
Wyciszenie
W tej klasie nie ma co narzekać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części , jedynie co kosztuje to filtr paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest najgorzej w tej klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przepalający się wzmacniacz antenowy przez co trzeba go wywalić i zlutować bezpośrednio do anteny . wymiana na nowy nic nie da i tak się przepali .
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 75KM 55kW
[l/100km]