Karoseria
: wady lakiernicze, pecherze pod lakierem
Silnik
: wycieki, awarie przeplywomierza powietrza
Przeniesienie napędu
: zacinajacy sie lewarek zmiany biegow
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
WYCIEKI OLEJU-GŁOWICA I POKRYWA ZAWORÓW, 2X WYMIANA MODYFIKATORA PRZEPŁYWU POWIETRZA, WYMIANA CZUJNIKA OBROTÓW WAŁU GDYBY NIE TE USTERKI I MECHANICY Z GORZOWSKIEGO GOBEXU TO SILNIK FAJNY
2,0
Skrzynia biegów
PO OKOŁO 130 TYŚ. LEWAREK SKRZYNI BIEGÓW ZACZAL SIE ZACINAC
4,0
Układ jezdny
DOBRZE TRZYMA SIE DROGI NA PROSTEJ I W ZAKRĘTACH
Komfort
4,0
Widoczność
PRZEDNIE SŁUPKI TROCHE OGRANICZAJA WIDOCZNOSC
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD REKA TYLKO TE PRZYCISKI OTWIERANIA SZYB W ZLYM MIEJSCU
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ ZASTRZEZEN
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU SUPER NO A Z TYLU TO WIADOMO
3,0
Wyciszenie
NIE MA REWELACJI
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRASA 4.7 L. MIESZANA JAZDA OKOLO 5.2 L. A NAJWIECEJ 5.7 L. ALE NIE KATUJE SAMOCHODU I MAM LEKKA NOGE
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
AUTO KIEPSKO WYKONANE, USTEREK BYLO BARDZO DUZO I JUZ NIE WSZYSTKIE PAMIETAM NP: SAM SIE OTWIERA SCHOWEK, WECHANIZM WYCIERCZEK SIE ROZPADŁ, MODYFIKATOR PRZEPLYWU POWIETRZA NOTORYCZNIE SIE PSUJE I JUZ NIE CHCE MI SIE GO WYMIENIAC, WYCIEKI OLEJU Z SILNIKA, PO WYJEZDZIE NOWYM AUTEM Z SALONU PO 13 Km odlaczyl sie przewod plynu chlodzacego i wszystki plyn wylecial no i auto wrocilo do serwisu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawiodl mnie tylko raz gdy sie zepsul czujnik obrotow walu korbowego - silnik zgasl i juz nie zapalil
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 60KM 44kW
[l/100km]