Auto wygodne, dobrze wykonane, ciche, komfortowe, pewne w prowadzeniu, wystarczająco dynamiczne, bardzo oszczędne, z dobrą gwarancją. Czego chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
Mały silnik a ma ciąg i jedzie jak duży :)
4,0
Skrzynia biegów
Czasem haczy przy przejściu z 2ki na 3kę. Skoki lewarka też mogłyby być krótsze. Poza tym brak uwag. Miękko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Brak uwag do zawieszenia i hamulców. Pewnie i jak po sznurku. Hamulce jak z auta wyższych klas.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobrze. Czasem przeszkadzają nieco szerokie, przednie słupki. Do tyłu tak sobie: bardzo szerokie słupki tylne nieco utrudniają manewry. Chyba jednak warto zainwestować w czujniki parkowania... lub ostrożnie cofać :)
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu! Wszystko pod ręką, pracuje miękko, pewnie. Intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo dłuższego rozgrzewania się silnika diesla (szczególnie teraz) - jest bardzo dobrze. Ciekawe jednak jak będzie zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca jak w dobrym kompakcie. Tak z przodu jak i z tyłu. Spore i eygodne fotele. Przeciętny bagażnik ale za to głęboki.
5,0
Wyciszenie
Znakomite! Jazda 130-160 km/h naprawdę nie męczy. Jest po prostu cicho. Znowu analogia z klasą wyższych aut.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie i przeglądy co 30 tyś. km lub co 2 lata. Praktycznie nie czuć w portfelu tego samochodu :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nieco przydrogie w zakupie jak każdy chyba diesel. Tyle, że najlepszy silnik świata w roku 2005, ładne nadwozie i ogólna nowość swoje kosztować musi.
Naprawdę można polubić to auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie dzieje się nic. Auto jeździ i ... oby tak było jak najdłużej :) W końcu to tylko rzecz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V Multijet 70KM 51kW
[l/100km]