SILNIK DOSKONAŁY ALE NA WYSOKICH OBROTACH CIĄGNIE RÓWNO I TA MOC 130 KM W TAK LEKKIM SAMOCHODZIE ROBI SWOJE
4,0
Skrzynia biegów
SKOK DZWIGNIA BARDZO DOBRY PROBLEM Z 3 I 4 BIEGIEM ALE TO MOŻE BYĆ WINA SKRZYNI
5,0
Układ jezdny
DOSKONAŁE TRZYMANIE NA ZAKRĘTACH NAWET PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH W ZAKRĘTACH BAJKA
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SAMOCHÓD DLA DWÓCH OSÓB
4,0
Wyciszenie
TEN SILNIK AŻ MIŁO SŁYCHAĆ GŁOŚNY POWYŻEJ 120 KM
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CENA CZĘŚCI NIE SZOKUJE JAK DO INNYCH SAMOCHODÓW O SPORTOWYCH ASPIRACJACH ZUŻYCIE PALIWA W NORMIE I NIGDY W ŻYCIU INSTALACJI GAZOWYCH TO PROFANACJA DLA HGT
5,0
Stosunek jakość/cena
STOSUNEK CENY DO JAKOŚCI AUTO DUŻY PLUS TO MÓJ PIERWSZY FIAT ALE JESTEM ZASKOCZONY POZYTYWNIE
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 130KM 96kW
[l/100km]