SILNIK NIECO ZA SŁABY ,ALE BARDZO OSZCZĘDNY SREDNIO 7,6 GAZU -SEKWENCJA
4,0
Skrzynia biegów
BIEGI WCHODZĄ Z MAŁYM OPREM ,ALE PRECYZYJNIE
4,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIE CICHE,BEZ PROBLEMÓW-ŻADNYCH AWARII
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚC DOBRA WE WSZYSTKICH KIERUNKACH
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA WYDAJNA
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WYSTARCZAJĄCA ILOŚC MIEJSCA Z PRZODU TROSZKĘ GORZEJ Z TYŁ,ALE TO PRZECIEŻ MAŁE AUTKO :-)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NISKIE KOSZTY EKSLOATACJI MAŁE ZUZYCIE GAZU ,TANIE CZĘSCI ZAMIENNE,PRZEGLĄDY CO 20 TYS KM
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZY 11000 TYŚ WYMIENIONO SPRZĘGŁO KPL NA GWARANCJI ,FALUJĄCE WOLNE OBROTY ,USTERKĘ USUNIETO ZA 5 RAZEM PO 1,5 ROKU NA GWARANCJI PRZY PRZEBIEGU 36 TYS BRAVO SERVIS....!!!!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i CNG 52KM 38kW
[l/100km]