Cichy, mało pali, trzeba się jednak przygotować na częste naprawy, co niestety KOSZTUJE. Może lepiej by sobie radził bez instalacji gazowej. Na plus stosunkowo łatwa dostępność zamienników
Wrażenia
2,0
Silnik
Przepalił się zawór na jednym z cylindrów (podobno dużą winę ponosi instalacja gazowa) - głowica silnika do remontu
3,0
Skrzynia biegów
Czasami zacinają się jedynka i wsteczny
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać jak trzeba
3,0
Ergonomia
Brak obrotomierza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie lepiej się sprawdza niż wentylacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, z tyłu więcej niż na pierwszy rzut oka by się mogło wydawać
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście pali ok. 7,5l./100 (LPG). Naprawy może nie kosztowne, ale niestety częste
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Począwszy od łamiącej się tylnej wycieraczki, poprzez przepalony siłownik w mechaniźmie zamka (gdyby się nie przepalił, nawet bym nie wiedział, że coś takiego istnieje ;), atakującą podwozie korozję, skorodowaną miskę olejową, aż po uszkodzony mechanizm wycieraczek (nie wytrzymała PLASTIKOWA rurka)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator, przepalony zawór na jednym cylindrze
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]