Może jako podsumowanie będzie najlepsze to że jes tak szybko go na pewno nie sprzedam bo żal...
Wrażenia
5,0
Silnik
Uwielbiam ten silnik za bezawaryjność. Ponadto jest to silnik bezkolizyjny. W momencie zerwania sie paska rozrządu nie dzieje się kompletnie nic. Tylko samochód się zatrzymuje. W innych np. 16 zaworowych od razu remont silnika. Pomimo przebiegu prawie nie bierze oleju. Coś musi tak jak każdy silnik. Ale od wymiany o wymiany ze spokojem starcza.
4,0
Skrzynia biegów
Tylko dobrze bo czasami lubi jakiś bieg gorzej się włączyć.
4,0
Układ jezdny
Samochód głównie używany w trasach a nie na tragicznych dziurach w miescie więc jestem zadowolony. Poza tym wystarczająco sztywne do szybkiego pokonywania zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Przedni słupek przeszkadza w przypadku pieszych na pasach.
5,0
Ergonomia
Posiadam wersję ELX więc OK. Tapicerka dużo lepsza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W sumie to brak mi porównania. Seicento mi w ogóle nie grzało. W tym jest OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu siedzi się OK ale miejsca na poruszanie nogami jest średnio.
5,0
Wyciszenie
W tej kategori wygrywa z wieloma autami. Silnika nie słyszy sie w dolnych obrotach. Aż trzeba spojrzeć na obrotomierz. SUPER!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tej kategori też na 5. Komputer pokazuje prawde. Na iescie maksimum 7 w zimie, na trasie 4,5 przy 110km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Też super.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz musiałem pojechać na komputerek żeby wymienić czujnik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]