Na miasto wystarcza, ale na trasie brak oddechu. Chociaż miałem okazję jeździć innymi autami tej klasy i podobnej pojemności silnika - Punto wypada lepiej, bo jest bardzo lekkie.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie jest niezłe, tylko trochę za bardzo podskakuje na nierównościach
Komfort
4,0
Widoczność
przedni słupek-trzeba uważać na przejściach dla pieszych. ale tak mają wszystkie nowe auta
4,0
Ergonomia
ok. Mam wersję ze sportowymi fotelami-super wygoda. Trochę za mały włacznik św, awaryjnych
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
WYCISZENIE PIERWSZA KLASA. Teraz trochę gorzej, bo tłumik już lekko dziurawy (częsta jazda na krótkich trasach).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ostrożnej jeździe pali w lecie ok. 5,2 - 5,5. W zimie przy krótkich dojazdach do pracy ok. 2,5 km lepiej nie mówić, ale to prawa fizyki i tego się nie zmieni. Generalnie jest oszczędny
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinające się wycieraczki przedniej szyby po dwóch interwencjach serwisu ok. Nieszczelność pomiędzy skrz biegów a silnikiem na początku uzytkowania-gwarancja i jest ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na 36 000 km spalił się silnik wentylatora chłodnicy. Serwis twierdzi, że to z powodu małego przebiegu (rocznie ok. 9 tys km). Musiałem kupić oryginał, bo nie było można dobrać samego silnika. Dostałem org. w super cenie 250,- zł (silnik + wiatrak+ramka)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]