widoczność jest niezła, jednakże słupki z tyłu ograniczają w znaczny sposób widoczność, zwłaszcza przy manewrach
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
można szybko osiągnąć przyzwoita temperaturę we wnętrzu, w zimie na mrozie już po 4-5 km
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca jest wystarczająco, natomiast z tyłu przy wysokiej osobie jest troche gorzej. W sumie ok.
4,0
Wyciszenie
wałaściwie dopiero przy przekraczaniu 130 km/h robi się głośniej w kabinie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście /bez zimy/ na krótkich odcinkach średnio spala ok. 6.8-7 l. Na trasie długiej jadac ekonomicznie ok. 5.2 l/100km.
Prowadze dokładne zapisy tankowań więc średnio w roku /wraz z zimą/spala mi ok.7.3 l/100km. Serwis w ASO jest za drogi, zarówno przy naprawach jak i przeglądach.
4,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie te wydatki byłby ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiany: po 24 tys sprzęgło /na gwarancji/, po ok. 43 tys centrala układu wspomagania /900 zl/układu kierowniczego.Po ok. 50 tys wymiana centrali wtrysku- w ASO regenerowana ok. 1800zł, oraz siłownik wspomagania sprzegła w tym samym czasie /100 zł/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]