na początku było fajnie i miło, z biegiem kilometrów mina zednie, dobre auto dla osób mało jeżdżących i bardzo wyrozumiałych:)
Wrażenia
3,0
Silnik
sillnik głośny bez wyciszenia maski, elastyczność kiepska na trasie przy wyprzedzaniu tragedia, 60KM to zdecydowanie za mało
3,0
Skrzynia biegów
W miarę ok. Biegi wchodą dokładnie, sytuacja nie zmienia się nawet przy dużym przebiegu, niestety sprzęgło to totalna porazka
4,0
Układ jezdny
dobre zawieszenie, bez większych zmian nawet po duzym przebiegu,
Komfort
4,0
Widoczność
brak szerokich słupków ograniczających widoczność
4,0
Ergonomia
dośyć dobra, wszystko na swoim miejscu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą długo się nagrzewa, kiepsko i głośno działająca wentylacja,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wersja trzy drzwiowa, kierowca i pasażer z boku o.k. , tył gorzej ale nie beznadziejnie
3,0
Wyciszenie
po większym przebiegu zaczyna skrzypieć, za głośny silnik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieści i na trasie nie zbyt duże, przy LPG bardzo ekonomiczne. Zbyt wysokie ceny przeglądów i części jak na samochód tej klasy, orginalne części bardzo drogie a w dodatku wyjątkowo tandetne
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli nie stać cię na tandetę nie daj się skusić na pozornie niską cenę. Z czasem wyjdzie cię drożej niż zakup naprawdę dobrego auta.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co prawda jeżdzę bardzo dużo, ale mimi wszystko przy przebiego 127tyś byłem zmuszony na następujące naprawy:
1. Trzykrotna wymiana sprzęgła
2. Dwukrotna wymiana wentylatora od chłodnicy
3. Pięciokrotna wymian kloxcków chamulcowych
4. Wymiana centralki sterującej
5. Wymiana simeringu skrzyni biegów
To zdecydowanie za dużo na inną ocenę.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz powyżej i uważaj!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]