Silnik
: Mały ale nad wyraz elastyczny i niezawodny silnik. Idealny do miasta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Elektryczne wspomaganie kierownicy - prawie pewne, że w końcu się zepsuje.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Niby tylko 1,2 l ale silnik na prawdę daję radę. W mieście wystarczy zupełnie, na trasie do 110 km /h idzie tym jechać. Nawet na autostradzie pójdzie 140 km/h ale trudno już tutaj mówić o płynności jazdy. Silnik cichy i niezawodny, bardzo elastyczny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia... jest. Długi lewarek i same przełożenia, bardziej jak w dostawczaku niż osobówce ale działa i się nie psuje, to wystarczy.
4,0
Układ jezdny
Całkiem dobrze, kompromis między sztywnością i komfortem.
4,0
Karoseria
Ładny wygląd. Przemyślana i funkcjonalna stylistyka. Po 15 latach rdza już mocno widoczna.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobrze w każdą stronę. Mocno przeszklone nadwozie. Niewielkie lusterka wsteczne ale wystarczy.
5,0
Ergonomia
Nic do zarzucenia. Wszystko na swoim miejscu. Wygodna pozycja za kierownicą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, jak należy ale klima mocno obniża dynamikę jazdy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca, jak na auto klasy B. Bagażnik wystarczający.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie niezłe, chociaż na pierwszy rzut oka nie widać nadmiaru mat wygłuszających. Bardziej hałasuje bryła nadwozia niż cichy silniczek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prosta budowa i tanie części zamienne utrzymują niski poziom wydatków na auto.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 80 tys. km (120 tys - 200 tys):
- 2 x wymiana gumowej osłony przegubu
- wymiana przegubu przedniego koła
- wymiana sprzęgła
- wymiana cewki zapłonowej
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powszechna w tym modelu awaria elektrycznego wspomagania kierownicy - profesjonalna naprawa - 800 pln.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]