Inne
: Duzo miejsa z przodu dla kierowcy i pasarzera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza Lubi nadkola oraz zakryte miejsca (np belki od zderzaka)
Układ elektryczny
: czeste problemy z akumulatorem auto ma za mało mocy, gdy podnosimy szyby elektrycznie, przygasaja swiatła
4,0
Całokształt
Dośc dobrze, da sie jezdzic, jednak osobiscie po randce z kropką, zastanowilbym sie bardzo powaznie nad ponownym jego zakupem.
Wrażenia
3,0
Silnik
No cóż, 60 koni 1,2 benzyna do setki w 13,5 sekundy, nie jest to raczej rajdowy samochód, gdy się go przyciśnie, auto nadal śpi i jeździ swoim poprzednim ciągiem. Poza tym, częste wycieki z uszczelniaczy, większych awarii brak. Nie zawiódł, gdyż był naprawiany na czas, jednak częste wizyty u mechanika denerwują użytkownika, gdyż co chwilke 2 razy w miesiącu trzeba pojechac bo \"cos sie popsulo\" i zostawic to 100 to 300 zł.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów smieszna, wysoki długi drążek, przy innych autach wydaje sie bardzo duzy, biegi wchodzą dość płynnie, jednak jedynka często ma problemy, trzeba wysprzęglać i nie wchodzi \"jak w masło\"
3,0
Układ jezdny
Radzi sobie przeciętnie, czesto go znosi, powyzej 130 na godzine autem buja, ma problemy, caly się trzesie. Ma tendencje to zjezdzania samemu na boki.
Komfort
4,0
Widoczność
Dosyc dobra, w lusterkach widac sporo, nawet dokladnie tył auta, podczas parkowania odrazu widac czy sie zmiescimy czy nie, bez wiekszych problemow, jednak podczas wyprzedzania trzeba ogladac sie za siebie, czesto inne auto chowa sie pionowym elementem od drzwi (nieznam nazwy, przepraszam).
4,0
Ergonomia
W miare bez większych zarzutów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w aucie jest znakomita, w zimie nagrzewa sie dosłownie w 2-3 minuty i już ciepło, para schodzi bardzo ładnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce dla kierowcy i pasażera z przodu ? nieziemskie ! wejdzie puszysta osoba ważąca 130 kilo, a bedzie miec nadal miejsce, gorzej niestety juz maja ci z tyłu, tam jest juz cięzej ...
2,0
Wyciszenie
W aucie słychac odrazu wszystko po czym sie jedzie, na co sie wjedzie, co sie wiezie, odrazu tez bedzie słychac czy cos jest popsute, czy nie luzne, brak wyciszenia. Jeśli ktoś bedzie miał do wymiany linke od ręcznego, to te stukanie nieda mu zyc, nawet przy glosnej muzyce to slychac, auto lubi stukac i pukac, nie jest stworzony do jazdy po terenie, czy szybkiej jazdy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moim zdaniem auto mające 60 koni, przy pojemnosci 1,2 na srednim spalaniu 7,5-8 litrów to bardzo duzo, 300 zł na paliwo (3 tankowania do połowy), komputer w aucie pokazujący 12,3-12,4 km/l, to jakies niepowazne, auta mające wiecej koni, mocy i przestrzeni, napewno bije punto na głowe, a gazowanie małych pojemnosci jest bezsensu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto dla przeciętnego czlowieka, ktory chce aby auto tylko jezdzilo, niema zamiaru sie spieszyc ani szarzowac, dla mnie za czeste naprawy pierdółek byly uciązliwe, wystarczy ze auto ma za kolege stacje paliw, a mechanika za przyjaciela ? - no nie bardzo !
Osobiscie wole aby auto popsulo sie raz a poządnie na kwote nawet tysiąca, a miec potem spokoj, niz co chwile jezdzic z pierdółkami.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moim zdaniem to bardzo źle, silnik wycieraczek, koncówki drązkow, uszczelniacze, okladziny od hamulców, bębny, oraz zmora wiecznie przezartego wydechu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, ze wzgledu na wymiany na czas problemow w zalążku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]