Nie za głośny, dosyć elastyczny, ale bez rewelacji.
5,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie najmocniesza strona całego układu napedowo-jezdnego w tym aucie.
4,0
Układ jezdny
Jedzie - i to mój cały komentarz, byłoby przecietnie, a ocena dobra wynika wyłącznie z trwałości. 80% przebiegu auta to jazda po Wrocławiu, a kto tu mieszka lub był wie, że zawieszenia samochodów nie sa tu rozpieszczane.
Komfort
5,0
Widoczność
W tym aucie w odniesieniu do jego gabarytów widoczność doskonała. Oprócz ceny pewnie i to ma wpływ na dużą ilość eLek.
4,0
Ergonomia
Sprawdone rozwiazania, bez wodotrysków, ale i nie ma się do czego przyczepić, byłaby wyższa ocena, ale cięcie kosztów spowodowało, ze np. sterowanie elektrycznumi szybami umieszczono niezbyt szczęśliwie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oceniam wersję bez klimatyzacji i stąd ocena \"dobrze\"
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie auta, więcej miejsca trudno sobie wyobrazić, no chyba, że producent (nie będę wymieniał marek) dokona takiego sprytnego manewru: krótsze siedzisko i już widać wiecej podłogi. Taki mały myk, ale dobrze wygląda w folderach i gdy się auto oglada w salonie; z wygodnym podrózowaniem ma to niewiele wspólnego.
5,0
Wyciszenie
Kiedyś dałbym niżej, ale po tym gdy miałem okazje siedzieć w innych autach tej klasy ( z tego segmentu cenowego) musze dać najwyższą notę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Byłoby przeciętnie gdyby brać pod uwagę tylko paliwo, bo silnik o tej mocy (60KM) powinien mieć mniejszy apetyt na paliwo, natomiast niskie koszty materiałów eksploatacyjnych oraz sewisu podnosi ocenę. Miałem zero napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na szczęście wielu niedocenia tej marki i tylko dlatego warto kupić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
... ni kumam o co chodzi z tymi szybko przepalajacymi się żarówkami świateł przednich. Poza tym nie mam uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do 100 tys.km. chyba każde auto jest pod tym względem doskonałe ... a nie ?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]