Silnik
: Śilnik ozczedny a zrywny noo.. i niezawodny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: padło wspomaganie, naprawa przez elektronika 62 zł
Silnik
: Wycieki oleju, pod glowicą i przy cewce. pierwsze 40 zł 0,5 h roboty, drugie 6 zł 40 min pracy.
Zawieszenie
: gumowe tuleje, wycierają sie i zawieszenie piszczy.
5,0
Całokształt
Doskonale! Co tu będe pisał. jest pełna opinia, a tak na szybko. To wygodnie, przestronnie i jak sie dba to niezawodnie. Nie słuchajcie opini ze bubel , jak sie robi przeglądy i nie wjeżdża autem w gnojówkę to jest miodzio niezawodne. A drobiazgi to jak w każdym aucie. Poza tym za moją rekomendacje niech posłuży fakt że sprzedałem swojego punto II 1,2 8v i kupiłem... Punto tyle że sporting 1,4 16v ale mam go zbyt krótko by coś powiedzieć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Co tu dużo pisać 1,2 8v motor sprawdzony, niezawodny, elastyczny i oszczędny. Wiadomo, mocy tu nie uświadczymy ogromnej ale i tak jak na 1,2 to nie mozna narzekać. Zrywny
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie miękko i ładnie. Problemy z wrzucaniem piatki dla osób nieprzyzwyczajonych. Poza tym trwale , bardzo trwale.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie nieco twarde jak na polskie drogi ale nie ma hecy. Wycierają sie dośc szybko gumowe elementy wyciszenia ale ich koszta sa minimalne. Trzeba uważać na sprężyny które czasem lubia pęknąc w górnych zwojach. Problem naszych dróg :/
Komfort
5,0
Widoczność
Przód, tył boki - świetne widoki. Ze takim rymem polece. Nie jest to widocznośc z doblo ale przez te wszystkie lata, nie mogłem narzekać.
5,0
Ergonomia
Cuuudownie. Ergonomia najwyższej klasy. Przestronnie, wygodnie. Wersja 3d ma fotele których, pod względem wygody nie przebijaja nawet nowe drogie auta (skoda octavia 2007, ford focus 2008, toyota avensis 2006, fiat doblo 2004). Trasy po 700 km i zero zmęczenia a mam 192 cm wzrostu. Jedyne co to brak rególacji kierownicy w poziomie. No i plastki, trzeszczą. Poprawiłem konstruktorów w domowym zaciszu i jest miodzio.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji bez klimy, jest przeciętnie. Auto ma obieg powietrza ale na chłodzenie w upalne dni nie mozna za bardzo liczyć. Ogrzewanie to \"prestiż i klasa\"
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy w wersji 3d przestrzenie jak dla konia albo i słonia. Czesto wypadam w 4 osoby na narty. To i 4 rosłych chłopa i 2 pary nart, 2 deski, buty, surduty itp wchodzą. Poza tym czesto woże perkusje i sredni zestaw wchodzi wraz z piecem gitarowym , gitarzysta i gitara XD.
4,0
Wyciszenie
Dobrze, Nie męczy ale moja dusza melomana i tak po 3 miechach poprawiła konstruktów. Matu w drzwi lepsze nagłośnienie i nie słysze jak kierowcy rzucają we mnie kur****.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ha! Tu fiat popisał sie. 1.2 8v 60km. Spala kieliszek benzyny a jak mu lpg założyłem to jeździłem w koło domu bo pieniądze mi sie w szafie nie mieściły.
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak zaufania do fiata to wciąż świetna sprawa. Ci ktorzy go kupia poznają że jest to zaje*** auto za grosze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co sie ma zepsuć to sie psuje. Nie jest lepiej jak w innych autach. Rozbierałem czesto srodek w celach poznawczych i poprawczych i nic sie nie rozpadło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważnijesza usterka to chyba wtedy , kiedy zderzak tylny odleciał ale w sumie wtedy polonez wjechał mi w tył , może to ma jakis związek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]