Silnik
: Pocenie się pod pokrwą silnika - wystarczy dobrze dopasować nową uszczelkę.
Układ elektryczny
: Żarówki świateł postojowych.
3,0
Całokształt
Ładny, milutki i MÓJ!!! :) POLECAM.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Dobrze, ale tylko do przodu... Widoczność przy cofaniu ograniczona przez pełne słupki tylne...
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto nawet w okresie zimowym dogrzewa się bardzo szybko i naprawdę należy regulować temp bo można poczuć się jak w saunie. Brak problemów z parowaniem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak przystało na auto w tym segmencie...
3,0
Wyciszenie
Pod warunkiem, że zakupicie wersję od SX w górę. W tym najniższym standardzie nie ma wyciszenia komory silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto przy silniku 1,2 8V - 5,7l/100 (do 2500obr/min)
Trasa przy silniku 1,2 8V - 4,9l/100 (do 110km/h)
Przeglądy:
hamulce - ok. 280-350zł
filtry, oleje - ok. 350-400zł (zależy od oleju)
sprzęgło - ok. 350zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe są naprawdę drogie - ALE WARTO!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak naprawdę BRAK. Walczę tylko z żarówkami postojowymi...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autem jeździmy przez 8 lat - 200 000km i naprawdę auto mnie nigdy nie zawiodło. Nigdy nie stanąłem na drodze, do tej pory z nieplanowanych postojów w warsztacie była tylko naprawa sprzęgła (a przecież to również rzecz eksploatacyjna).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]