Układ hamulcowy
: magiczny układ hamulcowy tylnej osi z tajemniczymi blaszkami samoregulatora których nigdzie nie można kupić
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
trochę ciężko wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
sztywny ale za to bezpieczny w zakrętach. Zawieszenie z przodu pomimo przeważającej jeździe po dziurawym Wrocławiu wytrzymało 90.000 i pomyślnie przeszedł badania diagnostyczne
Komfort
3,0
Widoczność
słupki bardzo ograniczają widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja jak narazie spisuje się wyśmienicie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu trochę mało miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie benzyny niskie za to gazu nie wiadomo dlaczego dużo za dużo wyższe
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padł zestaw wskaźników
wysiadł alternator
po 85.000 remont głowicy. Pękła szpilka w głowicy co doprowadziło do przedmuchu do układu chłodzenia.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 60KM 44kW
[l/100km]