Naprawdę fajne autko jak na tą cenę, na razie jestem z niego w 100 % zadowolony, z tym że mam go od niedawna, zobaczymy co będzie dalej :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, jak na tą pojemnośc bardzo żwawy do 100 km/h, potem robi się mułowaty. W 1 albo 2 osoby można śmigać równo, gorzej jak ze 4 jadą. Co do elastyczności to taka sobie, jak się chce dynamicznie jeździć to trzeba trochę pomieszać biegami, ale ja to lubię :) Zdecydowanie najbardziej elastyczny 3 bieg. Ale czego oczekiwać od 60 KM. Mimo to daję piąteczkę, nie mam żadnych zastrzeżeń, w końcu to nie auto sportowe.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona, biegi wchodzą idealnie, chociaz wsteczny faktycznie lubi czasem zgrzytnąć jak się nieostrożnie wrzuca.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, elektryczne wspomaganie bardzo fajnie działa, dobrze trzyma się drogi, troszkę twardy na polskie dziury.
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepsko, w wersji 5d najbardziej przeszkadzają boczne słupki, przy daleko odsuniętym fotelu trzeba się czasem mocno wychylić żeby coś z boku zobaczyć.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, wszystko intuicyjnie rozmieszczone, podoba mi się rozwiązanie z przyciskami do szyb na środkowym panelu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie najgorzej, chociaż mógłby się trochę szybciej nagrzewać i szyby strasznie parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1,95 m wzrostu i miejsca z przodu jest aż nadto, rzadko w którym aucie podobnych rozmiarów się to zdarza. Za to z tyłu kiszka, za mną już nikt nie usiądzie, ale ja tam nie jeżdżę :)
5,0
Wyciszenie
Silnik cichutki, przy większych prędkościach robi się głośniej, ale to raczej wina opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 5,7 - 6,4 l / 100 km, zależy jak się jeździ, dane w/g komputerka. W sumie zima się jeszcze nie zaczęła, ale jest już zimno i na zimówkach od miesiąca jeżdżę, wzrostu nie zauważyłem. Przeglądy i naprawy - to się okaże, bo jeszcze nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze, chociaż wykończenie budzi zastrzeżenia (plastiki!). Niezłe wyposażenie jak na tą cenę (elektryka, centralny, wspomaganie, komputerek, 6 głośników, regulowana kierownica, fotel z regulacją wysokości i lędźwi).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie zepsuło, ale plastikowa orkiestra gra w najlepsze, skrzypi fotel, skrzypi półka od radia i środkowy panel, skrzypi kierownica, tłucze się tylna półka. Rada jedna: głośniej radio :) Seryjne wycieraczki słabo zbierają.