Tu pozwolę sobie przytoczyć pewną opinię"Jedynka i dwójka trochę krótkie, ale trójka to dopiero jest odjazd. Przy prędkościach 40, 60 i 80 km/h tródno się zdecydować na odpowiedni bieg podczas wyprzedzania. Doskonała elastyczność na V biegu od 100 km/h." i się z nią zgodzić. Tylko ta elastyczność na 5 biegu to tak bliżej 110km/h
4,0
Układ jezdny
Jak na tą klasę ok. Autko troszkę mięknie przy 120km/h
Komfort
4,0
Widoczność
W porównaniu ze sieną, niebo a ziemia. (do tyłu leprza niż w Punto II)
4,0
Ergonomia
Jest jednym z większych w swojej klasie.(Corsa to maleństwo, ale ma inne zalety)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Powoli sie nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK. Kierowca i pasażer siedzi wygodnie.(Jak w każdym samochodzie za kierowcą jest mniej miejsca - ale tu siedzi się wygodnie)
3,0
Wyciszenie
UUuuuuuu. Ja kocham dzwięk TD, ale z wyciszeniem to się chyba mineli. Na zimno słychać na pół osiedla.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy ostrej jeżdzie ok 6l może 7l/100km(7l to już musi turbina świszczeć). Poza miastem 5-5.7l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Popularność mówi sama za siebie - popatrz w koło
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czterolatek - co tu się ma psuć (nie produkowany w Polsce,nie serwisowany w Polskich salonach Fiata)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać. Ale słyszałem o Punto to i owo ( ma kilka podstawowych problemów)