nierowna jakby praca silnika - moze dlatego ze wloskie, chociaz niedawno podobnie pracowal jakis Seat Toledo, a w takim silnik jest niemiecki. Dosyc elastyczny silnik, glosny chociaz zagluszany ostatnio przez wydech Ultera. Vmax jaka udalo mi sie osiagnac to rowne 180km/h, wiecej sie boje.
4,0
Skrzynia biegów
przy zimny silniku i zima gorzej wchodza 1 i 2 bieg, ale czasami.
3,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, zawsze cos puka w tylnym zawieszeniu chociaz wszystko jest sprawne, jakies odglosy, trzesie na nierownosciach, ale dobre trzymanie na zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzezen - moze brak porownania z innymi autami.
5,0
Ergonomia
wszystko jest na swoim miejscu, nawet włącznik szyb elektrycznych jest pod ręką!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podoba mi sie szybkie nagrzewanie wnetrza zima - no coz - te wysokoobrotowe silniki Fiata...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu duzo miejsca, z tylu troche za malo dla wysokich osob z dlugimi nogami.
2,0
Wyciszenie
Za bardzo slychac jakies odglosy dochodzace od silnika, bardziej niz z zewnatrz. Przy 120km/h jest dosyc glosno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na klase silnika 90-konnego spalanie na trasie ok 7litrow, w miescie 9-10. Cos za cos. Trzeba niestety dolewac oleju -ok 0,3 l na 1000km. Podobno to w normie.
4,0
Stosunek jakość/cena
calkiem korzystny. Auto ma el.szyby, wspomaganie, immobiliser za ktore to w innych autach trzeba doplacac.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zarowki, skrzypienie fotela kierowcy. Nic wiecej.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W P90 niestety tez siadaja alternatory. Slaba trwalosc wydechu, problemy ze sprzęgłem, slabe zawieszenie...