Silnik bardzo elastyczny jezeli oczywiscie umie sie korzystac z zalet turbosprezarki, oczywiscie ma i wady mala turbo dziura ponizej 2500 obr, ale ogolnie jak sie juz do niego przyzwyczaj to niechce sie innego auta.
4,0
Skrzynia biegów
Zalezy od przebiegu w moim przypadku skrzynia pracuje cicho a biegi wchodza dosc latwo i precyzyjnie, male problemy z wrzuceniem wstecznego.
4,0
Układ jezdny
zakrety pokonuje wysmienicie oczywiscie w moim odczuciu, na prostej tez radzi sobie calkiem dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersje z manualna klimatyzacja wiec jestem zadowolony wszystko pracuje conajmniej wystarczajaco.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest wystarczajaco duzo zarowno sprzodu jak i z tylu.
4,0
Wyciszenie
Po malych modyfikacjach ukladu wydechowego wewnatrz auta slychac piekny dzwiek silnika i oczywiscie gwizd turbosprezarki, w koncu oto tutaj chodzi?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie kupuje takie autko to nalezy sie liczyc z nieco wiekszymi kosztami za nowe czesci i oczywiscie zuzycie paliwa tez nie jest male ale czy takie wrazenia nie sa tego warte? Ja nie zaluje zadnej zlotowki wydanej na to autko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 GT Turbo 133KM 98kW
[l/100km]