Jak sie dba to sie ma jak z kazdym samochodem. Sa egzemplarze ktore nawalaja czesciej, akurat chyba mi sie trafil mniej awaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Silnik jak na swój przebieg (206.000) chodzi rowno, nie bierze oleju, nie poci się, nie mam na co narzekac. powyzej 3 tys. obrotow lubi sobie spalic wiecej.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi gladko wchodza z wyjatkiem 2, chyba chodzi o to, ze mialem prowizorycznie naprawiany wal gietki.
4,0
Układ jezdny
Troche buja co moze sugerowac ze zaraz sie wydachujemy w krzaki. Dobrze trzyma sie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac. Niektorzy narzekaja na tyl, dla mnie jest w sam raz widoczny.
4,0
Ergonomia
Wszystko super i pod reka z wyjatkiem wlacznika swiatel awaryjnych
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
raz na x lat wypada nieco wyczyscic dmuchawe bo inaczej bedzie nas meczyl świerszcz. Wentylacja dobra nawet przy 4 osobach. Szybko sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja jak dla mnie (182 cm) ale i dwumetrowi nie narzekaja.
Z tylu nie jezdze ale nikt sie jeszcze narzekal.
5,0
Wyciszenie
Silnika nie slysze, natomiast ze wzgledu na twardsze zawieszenie doskonale slychac polskie drogi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa to po miescie gora 8 poza miastem ok 5 przy ok 120.
ASO nalezy unikac jak ognia. Wiekszosc napraw mozna wykonac samemu, czesci sa tanie i ogolnie dostepne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene uwazam ze alternatywa sa tylko japonczyki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 190.000 km hurtem wymienilem cale zawieszenie i jezdze dalej. Unikac czesci z napisaem valeo. Z malych drobiazgow to tylna wycieraczka zacinala sie (tuleja do przesmarowania).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 163.000 km padlo sprzeglo, zostalo wymienione na "Valeo" i padlo po 30.000
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 73KM 54kW
[l/100km]