Maksymalny moment obrotowy uzyskiwany jest dopiero przy 4000 obrotów. Powoduje to, że trzeba wkręcać silnik do przynajmniej 3500, aby w miarę dynamicznie się przemieszczać.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje na przyzwoitym poziome. Czasami mam problem z wrzuceniem jedynki lub wstecznego - trzeba ponownie wcisnąć sprzęgło, aby wrzucić bieg.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest dosyć twarde, ale przy tym komfortowe. Niestety auto odczuwa swój wiek i trzeba zacząć wymieniać poszczególne elementy zawieszenia z przodu i z tyłu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność zarówno do przodu i do tyłu jest dobra. Mankament są bardzo szerokie słupeki szyby przedniej, które ograniczają widoczność. Inną wadą jest odbijąjąca się w przedniej szybie deska rodzielcza, co przy jeździe w słońcu utrudnia prowadzenie, nawet w okularach przeciwsłonecznych.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 73KM 54kW
[l/100km]