Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Punto I Hatchback

krzemo, 19 lat temu
Silnik 1.2 73KM 54kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 13 tys. km
Fiat Punto I Hatchback 1.2 73KM 54kW 1993-1999 - Oceń swoje auto
2,85
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
sylwetka jest naprawdę ok wygoda w środku również ale części meczaniczne jak zawiechy czy liczne drobne usterki doprowadzają do szału. auto jest dość szeroki a mimo to orginalnie zakładane opony 165/65/14 to takie kiszki jak dla niego no i silnik sama buda wytrzymała by spokojnie 1.6 czy 1.8 litra bo porzeróbce zawieszenia na troche twardsze i zmianie opon naprawdę fajnie trzyma się aswaltu nawet na zakrętach ale włoska oszczędnść przedewszystkim
Wrażenia
4,0
Silnik
elastycznść ok chodź auto wytrzymało by silnik 1.6 czy 1.8
3,0
Skrzynia biegów
kicha jakich mało strasznie ciężko chodzi mimo dolewania oleju
1,0
Układ jezdny
w mieście poprostu tragedia co dwa lata zawiszenie do wymiany z tyłu z przodu co trzy
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
żle wyprofilowane nawiewy na szyby przednie i boczne jakby nawiewają nie w te miejsca co trzeba, ogrzewnie ok po kilku minutach jest całkiem ciepło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie nie zaduże auto to podrużuje się całkiem wygodnie nawet takie trasy po 800km
3,0
Wyciszenie
do 120km/h jest w miare cicho, powyżej ryczy strasznie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jakby nie licząc napraw zawieszenia to może nie tak drogie było by utrzymanie
3,0
Stosunek jakość/cena
jakość do ceny na równy poziomie włosi z oszczędności zbudowali sobie fiacika
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgów jest nie mało, które potrafią zaskakiwać w najmniej odpowiednim momencie typu; palące się kontrolki w desce rozdzielczej blokujący sie zamek tylnej klapy czy zacinająca się tylna wycieraczka, uszczelka pod pokrywą zaworów to co roku regularnie do wymiany jak i alarm montowany ASO to szmelc
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie z tyłu to standard co dwa lata szmelc z przodu co trzy, alternato 30-50 tyś i na złom bo nie trzeba być fizykiem jądrowym aby go projektować to poprostu bubel jak i pokrywa zaworów kompletnie nie przemyślana jka można ją przykręcać na cztery śruby oszczędności jak chlera zrobili bo nie dodali jeszcze dwóch jak w każdym normalnym samochodzie, sprzegło 50 tyś i orginał do śmieci, łożyska z przodu 60tyś i po wszystkim, klocki 30 tyś i orginał do kosz, tłumik po trzech latach to złom, osłony pół osi dwa lata i po orginałach. po wymianie części na zachodnie nie włoskie auto dużo lepiej się sprawuje. LUDZISKA ZDALA OD SERWISÓW AUTORYZOAWNYCH TO BANDA ZŁODZIEJI I OSZUSTÓW. raz tylko pojechałem aby dolać olej do skrzynki biegów i skasowali mnie za 1,5 litra oleju a do skrzyni wchodzi 1.1 i jeszcze raz zaznaczę pojechałm go dolać!!! i takie jest moje zdanie i nic go nie zmieni.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 73KM 54kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Punto I Hatchback