Przeniesienie napędu
: Linka skrzynia - drążek zmiany biegów
Układ elektryczny
: Każda elektryczna rzecz - do sprawdzenia przed zakupem!
Układ hamulcowy
: Słabo, oj słabo...
3,0
Całokształt
Świetny projekt, nieciekawe wykonanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,2 75KM to świetny napęd tego auta. Niestety, nie przypada mu do gustu instalacja LPG - często trzeba regulować zawory i mieć min. pół baku.
5,0
Skrzynia biegów
Mięciutka, bezbłędna, przyjemna. Wyższe biegi sądłuższe, ale wynagradza to mocny silnik.
4,0
Układ jezdny
Miękki - komfortowy, ale na zakrętach... Kto jeździł francuzami, wie, o co chodzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Niskie osoby nie widzą maski. Reszta ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,choć niektórych denerwuje typowo fiatowskie usadowienie włącznika świateł awaryjnych... Plus za zblokowanie świateł ze stacyjką - nie trzeba o nich pamiętać!
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bolączką mojego kropka są uszczelki i wentylacja. Grzeje za to w porządku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jak w kompakcie. Po kupnie byłem oczarowany. Dziś teżdoceniam tę zaletę.
3,0
Wyciszenie
Pomimo dbania o układ wydechowy...słychać go dość głośno. Dołączając świszczące uszczelki..
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cennik części na poziomie aut zachodnich, naprawy częstsze niż być powinny, dwa razy zawiódł w trasie. Z tej strony fiatów nie znałem.
2,0
Stosunek jakość/cena
Są jeszcze wcenie, dlatego sprzedaję.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O to auto trzeba dbać...A do banałów typu przepalona żaróweczka - przyzwyczaić.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodzenia linki łączącej skrzynię z drążkiem, tylne zawieszenie, uszczelka pod głowicą. Zaczyna wychodzić rdza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 73KM 54kW
[l/100km]