Silnik
: 230000 z czego 200000 na gazie i dalej hula
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
auto tanie tak w eksploatacji jak i przy naprawach
Wrażenia
3,0
Silnik
to nie jest samochód wyścigowy i nie ma co oczekiwać ostrych zrywów na czerwonym świetle, ani mocnego przyśpieszenia na trasie
4,0
Skrzynia biegów
2000000 i tylko raz robiłem sprzęgło po około 1600000
3,0
Układ jezdny
niestety polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
parujące szyby, słabe grzanie zimą, ale to najprawdopodobniej przez gaz
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dl kierowcy i pasażera z przodu ok, z tyłu mogło być trochę więcej miejsca, ale i tak nie jest żle
3,0
Wyciszenie
dopiero przy 120 km/h zaczyna huczeć
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie gazu trasa - 7,2 l, miasto - 9 l, benzyny nigdy nie liczyłem, jeśli chodzi o naprawy to tanie jak barszcz (np. wymiana rozrządu razem z pompą wodną - ok 300 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
230000 km i nigdy mnie nie zawiódł, w zasadzie rzadnych poważnych usterek przez 8 lat nie odnotowałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]