Inne
: jego wielkość wewnątrz i to, że na 200 tys. nigdy nie zawiódł w trasie - choć czasem gdzieś blisko domku :)
4,0
Całokształt
mimo wszystko całkiem fajne autko - da sie lubić
Wrażenia
3,0
Silnik
przy mocy 55 KM nie ma czego się spodziewać, owszem zawsze można wrzucić 3 bieg i dać 5000 obrotów, wtedy da się kogoś wyprzedzić, a tak serio nie jest tak najgorzej - można się przyzwyczaić
4,0
Skrzynia biegów
od 100 tys. są pewne trudności z wrzucaniem 3 biegu - pewnie synchronizator - ale nic się nie pogorszyło do 200 tys. i spokojnie da się jeździć
4,0
Układ jezdny
prowadzi się nieźle - gorzej z jego trwałością - żona twierdzi, że ZAWSZE coś w nim stuka - nawet tuż po wyjechaniu z serwisu, który je naprawiał :]
Komfort
5,0
Widoczność
żadnych problemów
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie być powinno
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje słabo - wentylacja jest O.K!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
niby małe autko ale miejsca serio duuuużo!
4,0
Wyciszenie
jest O.K! choć silnik chodzący na wysokich obrotach (taki jego urok) trochę daje znać o sobie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzynki palił bardzo malutko - gazu już znacznie więcej
5,0
Stosunek jakość/cena
autko używane bardzo tanie a całkiem niezłe i pojemne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic z drobiazgów - tu jest bardzo O.K!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na 200 tys. wielokrotnie naprawa różnych gum zawieszenia, 2 razy wymiana całego sprzęgła, 2 razy wymiana całego alternatora (pękają), jedna cewka i nic poza tym - reszta to rylko sprawy eksploatacyjne
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
[l/100km]