Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko jest dobrze spasowane i estetyczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to znany silnik Fiata z poprzedniego modelu. W stosunku do Pandy poprzedniej generacji, jakby trochę równiej pracował.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zarzutu. W poprzedniej Pandzie równie dobrze.
5,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Samochód lepiej trzyma się drogi, a boczny wiatr nie jest już tak odczuwalny.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Chyba większe lusterka boczne niż w poprzedniej generacji. Lepiej usytuowane ustawianie bocznych lusterek.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Jeżdżę wersją Lounge, ale bez sterowania z kierownicy. Bardzo ładnie usytuowane radio. Ergonomia bez zastrzeżeń. Wskaźniki czytelne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mały samochód, a więc szybko nagrzewa się lub schładza kabinę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej wielkości auto jest super. Samochód jest dłuższy o 11 cm od poprzedniej wersji, szerwszy o 5 cm i wyższy o 2 cm. Można to odczuć.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, a przynajmniej lepsze niż w poprzedniej Pandzie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie jeszcze trudno ocenić, bo zbyt mały przebieg. W poprzedniej Pandzie ok. 7 l/100 km (jazda tylko po mieście w korkach). W obecnym modelu nie powinno być gorzej, a jeżelu już, to niewiele.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Lounge po zniżkach 36.490 zł z małymi dodatkami wyposażenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie OK. Auto jest nowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 8v 69KM 51kW
[l/100km]